انواع رنگ به کار رفته در پنجره دوجداره

انواع رنگ به کار رفته در پنجره دوجداره, فروش توری پنجره, توری پنجره دوجداره, قیمت پنجره دوجداره, تعویض پنجره دوجداره,

انواع رنگ به کار رفته در پنجره دوجداره

شنبه 19 مرداد 1398
17:58
توری پنجره دوجداره

انواع رنگ به کار رفته در پنجره دوجداره

پنجره دو جداره لمینت

پروفیل لمینت درب و پنجره UPVC، با استفاده از روکش های لمینت طرح چوب برجسته کاور می شوند. این روکش ها بصورت دکوراتیو بوده و در کنار زیبایی، مزایایی همچون ضد خش بودن، مطابق با شرایط مختلف آب و هوایی، دوام بالا و مناسب با طراحی نمای ساختمان را دارا می باشند که نحوه تولید، جنس روکش و جنس پروفیل در کیفیت درب و پنجره دوجداره لمینت اهمیت ویژه ای دارد. پروفیل های لمینت به دو دسته تک رو لیمنت و دورو لمینت تفکیک می شود.

پنجره

انواع پروفیل لمینت

در تک رو لمینت، پروفیل UPVC سفید رنگ می باشد و روکش لمینت تنها یکسمت پروفیل را می پوشاند.

در دو رو لمینت برای بالا بردن کیفیت، مغز پروفیل پنجره دوجداره قهوه ای رنگ می باشد و این مورد باعث می شود که پنجره UPVC ساخته شده در نقاط جوش و در صورت خراشیده شدن و بریدن لمینت، برنگ قهوه ای باشد. پروفیل های دورو لمینت با پروفیل سفید رنگ، در نقاط جوش خط سفیدی از خود جا می گذارند که با رنگ پوشانده می شود.

پنجره دوجداره رنگی

در پنجره دوجداره رنگی، درب یا پنجره بعد از ساختتوسط رنگ های مخصوص پروفیل و با استفاده از دستگاه های مخصوص پاششی، رنگ آمیزی می شوند. همین طورمثل پنجره UPVC لمینت، می توان از خصوصیات تک رو رنگ و دورو رنگ استفاده کرد. پنجره دوجداره رنگیخصوصیاتی همچون تنوع رنگ بالا، ضمانت ثبات رنگ، ضد خش بودن و نظافت راحت دارد. در پروژه هایی که استفاده از پنجره هایی با رنگ غیر سفیدواجب است، می توان از پنجره رنگی با رنگ دلخواه استفاده کرد.